Tentennacht 2012

Vrijdag 6 juli 2012 -  Het was weer zover.........de tentennacht. Na veel voorbereiding bleek het in de dagen ervoor en zelfs op de ochtend van de 6e juli niet het allerbeste weer te zijn. Maar de middag begon en het begon op te klaren. En het werd een mooie prachtige avond en nacht. We hadden het weer mee en het was reuze gezellig voor de kinderen van groep 3 t/m 8 uit met name Middelie maar ook Kwadijk en Oosthuizen.

Om 17.30 werden de kinderen verwacht op de Brink in Middelie waar ze opgehaald werden met twee veewagens en een tracktor ervoor om naar de lokatie gebracht te worden. Lokatie was de Buitengouwweg op het land van Jos de Boer. En met veel vrijwilligers konden we het weer leuk maken.  Een springkussen als hindernisbaan, borstelbak met water (waarbij de hogere groepen liever de tochtsloot bezochten), patat en kroketten, speurtocht, spellen en de kinderen van Groep 8 mocht in hun puptentjes de hele nacht wakker blijven......en dat hebben ze gedaan. De leiding moest sowieso de hele nacht wakker blijven. Voor de kinderen van groep 3 was het de eerste keer en zij gingen na middernacht slapen. Waarschijnlijk had iedereen zaterdag een vermoeide dag.

Maar het was gezelilg en hopelijk mogen we volgend jaar weer zo een mooie dag en nacht krijgen.

Alle vrijwilligers voor de opbouw, afbreken, materiaal uitlenen, land uitlenen, helpen met spellen, helpen gedurende de nacht en nog veel meer.......hartstikke bedankt.

Zie hieronder de diapresentatie van alle foto's.
(LET OP: Applegebruikers kunnen deze niet bekijken daar Apple Flash niet ondersteunt. Klik dan HIER)