Sinterklaas komt naar Middelie

Sinterklaas komt op 18 november naar Middelie

Heb je het al gehoord? Sint en zijn pieten komen naar Middelie. Op zondagmiddag 18 november om 13.45 uur zijn alle kinderen en hun (groot)ouders van harte welkom in het Wapen van Middelie. De boot van Sinterklaas kan dit jaar helaas niet naar de Overhaal komen, omdat een van de bruggen richting Middelie wordt verbouwd. Maar Sinterklaas is zo dol op Middelie, dat hij onze dorpje niet stilletjes voorbij zal gaan. Sinterklaas wil zijn pakjeshuis opnieuw behangen met de mooiste tekeningen uit het land. Daarom organiseren we voor alle kinderen een kleurwedstrijd, zodat de pietenjury ook kleurplaten van de kinderen uit Middelie kan nomineren voor een plekje in het pakjeshuis. Wil je meedoen met de kleurwedstrijd? Lever dan uiterlijk 16 november de ingekleurde kleurplaat in bij het Wapen van Middelie (mag door de brievenbus). Wil je een leuk optreden doen tijdens het sinterklaasfeest? Meld je dan aan bij Geerdiene 06-55711483.