Sinterklaas logeerde in het Wapen van Middelie

Op zondagmiddag 18 november kwamen alle kinderen en hun (groot)ouders naar het Wapen van Middelie. De boot van Sinterklaas kon dit jaar helaas niet naar de Overhaal komen, omdat een van de bruggen richting Middelie werd verbouwd. Maar Sinterklaas is zo dol op Middelie, dat hij onze dorpje niet stilletjes voorbij ging. Terwijl de kinderen op de Brink aan het wachten waren op de Sint, kwamen de eerste pieten al aanhuppelen. Ze waren Sinterklaas kwijt. Die bleek in het Wapen van Middelie te logeren en lag nog lekker te snurken in bed. De kinderen mochten Sinterklaas wakker maken. Omdat sinterklaas zijn pakjeshuis opnieuw wilde behangen met de mooiste tekeningen, hadden we in Middelie een tekenwedstrijd georganiseerd. De mooiste tekeningen werden beloond met een prijsje. Tijdens de Sinterklaasviering werd er bovendien een wedstrijd jongens tegen de meisjes gehouden. En was er een gezellige pietendisco. Aan het eind van het feest kregen alle kinderen een heerlijke chocolade sint. En op 24 november mochten alle kinderen ook nog hun schoentje zetten bij de kachel in het Café.

Klik op onderstaande foto om de foto's van het Sinterklaasfeest te bekijken.

Heb je vragen/opmerkingen over de foto's of heb je zelf nog Sinterklaasfoto's voor onze website, mail dan naar info@vvmmiddelie.nl.