VVM Middelie

Tentennacht 2022 zeer geslaagd.

Voor het eerst na twee coronajaren kon de tentennacht eindelijk weer doorgaan. Na maanden voorbereiding door de vrijwilligers en na het opbouwen van het tentennachtterrein, konden we vrijdagmiddag 8 juli 2022 van start. De weergoden waren ons bijzonder goed gezind. Op 8 juli om klokslag half 6 verzamelden zich een grote menigte bij het speeltuintje bij de ijsbaan. Een groep van meer dan 50 kinderen uit groep 3 t/m 8 van de OBS Middelie of woonachtig in Middelie werd door hun ouders, opa's, oma's, broertjes en zusjes vaarwel gekust en met tassen vol bagage het tentennachtterrein op gestuurd. Het werd een prachtige zomeravond en een onvergetelijke tentennacht.

Op zaterdagochtend om half 9 werden de kinderen weer opgehaald. Moe maar voldaan met een rugzak vol avonturen om thuis over te kunnen vertellen. Wij danken alle kinderen voor hun aanwezigheid en alle vrijwilligers voor hun enthousiaste inzet.

Klik op onderstaande foto voor het fotoalbum van tentennacht 2022.

Heb je vragen of opmerkingen over de foto's of heb je zelf nog tentennachtfoto's voor de website, mail dan naar info@vvmmiddelie.nl.