Kermis Middelie

Kermis 2011. Dit jaar heeft de VVM ook deel gehad in de organisatie van de vrijdag avond samen met 't Wapen van Middelie . DAT WERD EEN SPETTERENDE AVOND! Samen met 't Wapen van Middelie werd besloten om een feestavond te organiseren op de vrijdag van de kermis. Het werd een Jaren 70/80-feest waarbij iedereen natuurlijk werd verzocht om verkleed te komen. En dat gebeurde! en hoe! Het werd een gezellige avond waarbij een unieke prijs werd aangeboden aan de persoon of groep die het beste was verkleed. En dat werden de Flintstones.

Klik op de foto om alle aanwezigen en het feest te bekijken.

Kinderkermis GROETEN van Andre
Op de zaterdag van de kermis werd dit jaar voor het laatst de Kinderkermis georganiseerd (als er mensen in het dorp zijn die graag het stokje overnemen van Vereniging Kinderkermis, meld je dan aan. Dit kan ook doen via deze site, dan zetten wij je info wel door. Klik dan HIER).

Klik op de  foto om alles van de Kinderkermis 2011 te bekijken

Katknuppelen

Op de zondag van de kermis is door een groep vrijwilligers het KatKnuppelen georganiseerd op de Brink. Met een groot aantal deelnemers zijn de katten uit de tonnen geknuppeld.

Klik op de foto om alle katknuppelaars te zien.